söndag 20 juni 2010

Bröllop och färg

Då var det söndag igen. Veckorna bara flyger fram.
Igår var det sagobröllop i Stockholm. Säga vad man vill om påkostade bröllop men jag kan inte låta bli att tycka att det var väldigt romantiskt. Victoria och Daniel strålade ihop. Vackert!
Och imponerande att kunna dansa med det släpet. Jag önskar dem all lycka i framtiden.
För egen del såg jag vissa delar av tv-sändningen, det varvades med målning av huset. Många fina klänningar hann jag se också. Gillade Filippa Reinfeldts klänning men prinsessan Madeleine och prinsessan Mary hade klänningar som var snäppet vackrare. De har ju lite större utbud tror jag allt. Bröllopsklänningen var också vacker, kul att det inte var en långärmad klänning med krage utan lite mer modernt.

Målningen har fortsatt även idag så man är lite öm i kroppen nu. Men en välförtjänt pizza är beställd.

Inga kommentarer: