tisdag 6 maj 2014

Sagabiografen i Oskarshamn igen

Än en gång får Johan Erlandsson FP mitt stöd angående debatten runt Sagabiografen i Oskarshamn. Jag tycker inte det är en kommunal angelägenhet att bedriva bio. Vi får se vad det hela slutar. Oppositionen gjorde även ett försök att rädda flygplatsen, bra jobbat säger jag. Hoppas det väcker några ögonbryn inför valet i höst.

15-timmars på förskolan rullar på än så länge. Elize tycker det är så roligt på förskolan så lär nog ha henne kvar där ett tag till, även om det kanske inte är ekonomiskt försvarsbart.

EU-valet närmar sig och jag har absolut ingen aning vad jag ska rösta på. Kan lika gärna bli piratpartiet som något alliansparti... Man får ju inte så mycket propaganda gällande detta val än så länge, på gott och ont.

Inga kommentarer: